Homoerotyczne Fantazje

Zbiór opowiadań o tematyce homoerotycznej autorstwa Hexie Niebieskiej

Zapowiedź :3

   Dobry wieczór.

   Część z Was może mnie kojarzyć z różnych blogów. Piszę opowiadania od jakiegoś czasu, jednak na potrzeby tej strony stworzyłam sobie nowe konto. Robię to, gdyż historie, którymi zamierzam Was poczęstować na tym blogu, będą zupełnie różne od tych, jakie pisałam dotychczas.

   Na tej stronie zamierzam pisać opowiadanie homoerotyczne. Wcześniej również się nimi zajmowałam, jednak te nowe będą miały odrobinę inną treść. Na początek będą to dwa romanse: paranormalny oraz obyczajowy.

   O czym dokładnie będę pisać?

   Romans paranormalny: będzie dotyczyć pozornie zwykłego młodzieńca, który pewnego dnia odkrywa, że ciąży nad nim klątwa... i pewien przystojny czart.

   Obyczaj: spokojna historia ucznia liceum, który nie dość, że jest gnębiony w szkole i ma problemy w domu, to jeszcze musi zmagać się ze swoimi największymi prześladowcami - nauczycielem i pożądaniem.

   Rozdziały raz będą słodkie i cieplutkie, raz brutalne i krwawe, a raz mieszane niczym sos w kebabie. Mam nadzieję, że część z Was zostanie tutaj i przeczyta moje wypocinki :3

   Prolog/pierwszy rozdział pojawi się już wkrótce :3

   Do następnej notki!

8 komentarzy:

  1. cześć już nie mogę się doczekać zapowiadają się naprawę ciekawe opowiadania. Życzę weny Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa pierwszego rozdziału zainteresowały mnie twoja twórczość pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdział pierwszy będzie w w ciągu dwóch tygodni :3

      Usuń
  3. Podoba mi się choć nie lubię pamiętników nie wiem czy nie ominę tych krwawych odcinków ale historie zapowiadają się ciekawie. Życzę weny.:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie rozdziały będą w formie pamiętnika - będą zwykłe rozdziały, w których znajdą się fragmenty z dziennika.
      Dziękuję :)

      Usuń
    2. Nie ma za co czekam na dalsze rozdziały, a trafiłam do ciebie przez moją ulubioną Sarabeth M, która cię poleciła. :-)

      Usuń
    3. Powtórzę jej :) Jestem jej fanką i mi kazała pisać w necie, żeby mi sie nie chciało przestać. I mi sprawdza często błędy i jest moją weną :3

      Usuń